Kızlar 32 haftalık hamileyim sezaryanlarım peşpeşe oldu 1 hafta önce konrtolüm vardı doktorum sol uterus çentik var dedi o ne diye sorduğumda dikişinde daralma var dedi ve 1 saatir geçmeyen bir acı hissediyorum doktorun dediği gibi sol tarafımda bu acı doktorum pek önemsiz gibi konuştu tuzlu tüketme sadece dedi ama şimdi daralma ne oluyor nasıl bişey oluyor araştırıyorum karşıma böyle mekalelerde çıkmıyor şuan dikişimmi açılıyor onuda anlamıyorum her zamankinden şiddetli ağrım acile çoğu kez gittim acı yüzünden ama hep biz dikişlere bakmıyoruz diyip bebeğe bakıp yollamışlardı napıcamı şaşırdım şuanda