Hurinur Kızlar merhaba daha önce de su azalmam olmustu 3 aylık gebeyken şimdi 7 aylık olduk hafif kahve akıntı ile geldim yatış verdi suda azalma var doğum olabilir ama düzelebilir de dedi . Başına gelen var mı acaba