Burcubozkurt 2 tane sezaryen oldum ikisinde de bol bol yürüdüm en iyi gelen oydu kendimi salmadım tabiki ameliyat sonuçta ağrısı oluyo ilaçlarımı içtim dinlenme ihtiyacı olduğunu hissettiğim zaman hemen uzandım suyumu içtim beslenmeme dikkat ettim zaten 2-3 güne ayaklandım ama öyle ama hemen her işe koşmadım zaten en fazla 10 güne dik yürümeye başlıyoruz 3.sezaryenim olacak benimde 13+2 günlük gebeyim 4.gebeliğim benimde ilki normal oldu