Herkese merhaba, geçen çarşamba bebeğimizi kucağımıza aldık. Burada yazılan doğum başlıklarını ilgiyle okuyordum ve önerileri görmek bana iyi geliyordu bu yüzden benzer şekilde ben de yazmak istedim. Öncelikle 36. Haftada bebeğin suyunun azalması durumu olduğunu öğrendik bundan dolayı doktorum yakın takip etmek istedi. Her hafta kontrole gittik su miktarında çok değişiklik olmadı. Boynunda bir tur kordon dolanması vardı. Ben normal doğum yapmak istediğim için doktorum çatı muayenesi de yaptı. Fakat çatının biraz basık olduğunu söyledi. Aslında tüm bu sebepler tek başına sezeryan için sebep olmamakla birlikte hepsi bir araya gelince zor bir doğuma yol acabilecegi için sezeryan kararı verdik. 38+2 de doğum gerçekleşti. Öncelikle spinal anestezi olmasını planladık fakat kalbimdeki ritm bozukluğu sebebi ile doğum esnasında kısa süreli genel anestezi ihtiyacı oluştu ve yarım saat civarı uyutuldum. Doğum öncesi spinal iğnesi beni çok fazla korkutmuştu fakat hiç hissedilmesi desem abartmış olmam. Elime serum vermek için açtıkları damar yolu bile daha çok canımı yaktı. Yine en çok korktuğum yataktan ilk kalkış anı olmuştu ama o da gözümde büyüdüğü gibi olmadı. Evet biraz zor ve ağrılı oluyor ama kesinlikle ölüp bitecek bir durum yok. Hastanede 2 gün kaldım ve en çok işime yarayan iki şey kesinlikle elbise şeklinde gecelik ve depend oldu. Sezeryan doğum yapacak olan herkese şiddetle öneriyorum. Bir de insanların biraz abarttiklarini düşünürdüm ama inanın kucağınıza alınca tüm ağrılar acılar onemsiz kalıyor. Umarım hepiniz hayal ettiğiniz gibi güzel kavusmalar yaşarsınız bebeklerinizle 🌺