ilknur_7474 Bi 18 haftalık bi 21 haftalık iki bebeğimi kaybettim şimdi 7 haftalık hamileyim ve doktorlar dikiş öneriyolar yaptıran var mı nasıl oluyo ve sürekli yatmam gerektiğini duydum dikişler sonra doğru mu acaba bilgisi olanlar yazarsa sevinirim
_akalin3 ilknur_7474 ben kendı başıma gelenı soylım 15. Haftda serklaj oldum sürekli yatmadım ama aktif bir hamile de değildim işlerimş yavas yavas yapmadım kendımı yormadım ilişkiye girmek yasaktı halen yasak suan 30. Haftadayiım
myangelson ilknur_7474 ben acil serklaj oldum 20 ve 21. Haftada benim sürekli yatmam gerekiyor çünkü benim rahim boyum çok kisalmisti 4mm lere kadar düşmüştü ameliyattan sonra arttı baya sürekli yatmana gerek yok dendi ama bizim çocuk inatçı ben sürekli yattigim halde aşağıya inmeye devam ediyor 🤦🏻♀️😄 o sanırım doktor kontrolüyle senin rahim boyunun uzunluguna falan bağlı sürekli yatmak ya da gezinmek
Cerendemir-52 ilknur_7474 bende 2018 yılında bir 17 haftalık diğeri 20 haftalık bebeklerimi kaybettim 2021 kasımda hamile olduğumu öğrendim 12. Haftada serklaj yapıldı şu an 35+2 olduk çok şükür bi sıkıntı olmadı gurbetteyim annem 8 aydır yanımda doktor dışında dışarı hiç çıkmadım haftaya dikişlerim alınacak bakalım ne zaman gelirse artık ☺️ Sizde içinizi ferah tutun Allah’a tevekkül edin biz elimizden geldiğince dikkat edelim gerisi takdiri ilahi inşallah sağlıcakla alırız hepimiz kucağımıza bebişlerimizi 🤗🤗🤗
Feyzayy_ _akalin3 zaman geçiyor mu ya ben oturmuyorum bile 23.haftama girmeden Bi kaç gün önce oldum süreç nasıldı çok özel değilse
_akalin3 Feyzayy_ ya siz acil serklaj olmuşsunuz benimkine gore biraz riskli ilk gebelıkde 23 haftda oldum 26. Hftda acılmam oldu tuvalete bıle az kalkardım yemek dahil uzanırdım ama bundan önlem amaclı oldjm bır tık dha sanslıyım surec uzun yorucu ama ne yapalım
ilknur_7474 myangelson sağlıcakla zamanında kucağınıza alırsınız inşallah bebişinizi😊 Zor Bi işlem mi serklaj olmak
myangelson ilknur_7474 amiin cumlemiz inşallah 🤲 serklaj zor bir işlem değil çok kolay sadece bana 1 hafta içinde 2. Kez işlem gördüğüm için biraz zorladı ama öyle aman aman bişey değil ilk serklajimda hiçbir sıkıntı yaşamamıştım en ufak bir ağrı düşün yani 🤗
ilknur_7474 Cerendemir-52 inşallah bende o haftaları görürüm tekrar aynı şeyler başıma gelecek diye çok korkuyorum hepimiz sağlıcakla kavuşalım inşallah bebişlerimize
Cerendemir-52 ilknur_7474 Çok iyi anlıyorum sizi bende hep 30 lu haftaları bi görsem hayırlısıyla diyordum ama çok şükür sizde içinizi ferah tutun Allah’a bırakın en güzel sahip o 🤗🤗🤗