Minigim38 18 haftanin sonu 19 haftalarda baya hissettim suan 20+5 im hem hareketlerini hemde tekmelerini daha da net anliyorum benimki hep kasiklarımda hic yukariya çıkmıyor orda durmasi biraz beni rahatsiz ediyor ama yinede mutlu oluyorum
Zeuynep Meliyyke ben de 15. Haftadayım daha hissetmedim gerçi ara ara pıtırtı oluyor ama o değildir diyorum heyecanlıyım bu konuda bakalım 🥹
Minigim38 Habus benimkisi bana kıyamıyor heralde pit pit yapiyor 😅😅 sürekli kasıklarımda hic yukarı cıkmaya niyeti yok
Habus Minigim38 ben 23+6 dayım hala aşağılara vuruyor 😂 başta o kadar güçsüz vuruyordu ki zaten canı tatlı olacak bu sıpanın kendine kıyamıyor diyordum 😂
Zeuynep Minigim38 benimde sürekli kasıklarımda ya hatta uzanım ayaklarımı uzatınca rahatsız olup katlıyorum
Minigim38 Zeuynep ay bende öyle yukari çıksın diye göbegimi sarsiyorum kasıyor gibi yapıyorum ama yok yapışmış gibi orda duruyor😅😅
Habus Zeuynep o da olabilir çünkü başlarda pıt pıt vurmaya çalışıyor 🥰 dışardan hissedilmiyor bile hatta.
Hatice_Bahri Zeuynep ilk oğlum 15 haftada onunda tekme deyılde gurultu zannediyordum meğerse tekmeymiş 😂 doktorum soyledı ıkıncıde su an 16 haftada oda yenı yenı