ogretmenHnmm hmm pcos var mıymış peki? Evet ben temmuzda gidecektim. Lâkin o zaman da gidemeyeceğim sanırım. Bayrama denk geliyor adetim. Hormon testleri falan o zaman yapılıyor. Ayrıca memelekte gitme ihtimali de var. Herhalde önümüzde ki ay de gidemeyeceğim gibi gözüküyor. Kız kaçtır doktora gideceğim bir türlü nasip olmuyor. Hem kendim için hem eşim için. İkimizde de sürekli engel çıkıyor neden anlamıyorum. Ya randevu alıyoruz, randevu iptal oluyor, ya gittiğimiz hastane test yapmıyor, ya randevu bulamıyoruz. Ya zaman da sıkıntı yaşıyoruz o ay bir aksilik çıkıyor. Ertele Allah ertele. Bu gidişle doktora gerek kalmayacak herhalde 😁😁