eyoli kesenin gayet iyi olduğunu söyledi bugün doktor adetim çok düzenli ama doktor geç döllenme var dedi özel hastaneye gittim devlete de gittim aynı şeyi söylediler inşallah kalp atışını herşeyi görürüm çok ağladım bugün üzülmek istemiyorum herşey Allah’tan diyorum dua edin mesajınız bana iyi geldi teşekkür ederim bı içim rahatladı.