xuennee soy ismimiz kisa olsaydi olabilirdi 😅 ama isim soyisim uzun olunca iki isim istemedim resmi dairelerde ileride cocuga zor olur diye alparslan ismi koyacagim zaten yanina ek isim koysamda bence sadece alparslan denir cocuga zorluk cikarmanin anlami yok😆😇