Cansu1002 Annişler geçmeyen bi böbrek ağrısı ile doktora gittim ve böbreğimde genişleme olmuş ilaç sadece parol kullanabilirsin dedi 21+3 haftadayız aynı durumu yaşayanlar var mı ?