Hellobabyyyyy Doğumdan sonra yara olursa göğsünüz gümüş kapak alın çabuk iyileştiriyor ama pahalı bence gerek var mı yok göğüs kalkanı ben kullanıyorum bi göğsümden emerken diğer göğsümden süt baya akıyor onu da içiriyorum sütüm boşuna gitmemiş oluyor
Hellobabyyyyy Eslem_1 yine yara olan göğüsün kıyafete sürtmesini önlüyor krem sürüp kapatıyorum daha iyi emiyor