Seyma-torn1 39 haftalığım veee bizim kız kaçta gelicek bakalım bu süreçte neler sizi çok zorladı merak ediyorum
Boncukkse Seyma-torn1 39+2 oldu benim kız da gelmeyeceğini düşünüyorum ben de 😂😂 bir de kızlar erken doğar derler yalan yalan 37 haftadan beri 1 cm açılmayla devam
hilal2022 38+2 nefes darlığı… Yatakta donememek ve hava sıcaklığı. Cidden çok zorlanıyorum artık Allah en yakın zamanda kurtarsın hepimizi
altnbebek Ay biz daha yeni 31 olduk haram oldu uykular resmen ne sağıma ne soluma dönebiliyorum birde şimdi sizi düşündümde rabbim yardımcınız olsun anneler 🌹
melisremzi 36+1 yatış verdiler evde 37ye kadark bebiş dursun diye sonra başlıycam yeniden yuruyuşlere artık nezamansa gelsin sag saglam olsunda, sizde hiç bu haftalarda karın agrıları oldu mu? 😁😍
Merve_vardar melisremzi 36+3. Hafta içinde sadece bir kere regl ağrısı gibi ağrım oldu gece 12:30 dan sabah 06:00 ya kadar belim filan koptu sonra doktora gittik herşey yolunda birşey yok dedi ertesi gün çatı muayenesinde 2cm açıklık var dedi bizde heveslendik geliyor diye ama bir haftadır tık yok yarın doktor kontrolü var
Merve_vardar 37+4 üm 2 cm açılmam var heyecanla bekliyorum ama tık yol sancı yok hiçbirşey yok yarın doktor kontrolüm var inşallah bir gelişme vardır hayırlısı bakalım yarın doktorum ne diyecek Allah herkese hayırlı kolay sağlıklı zamanında doğum nasip eylesin