Smyye_ogretmn Ben de polip için operasyon geçirdim. Doktora adet sancım için gitmiştim. Aslında incelerken 1 tane var onu alacağım demişti. 10 dk sadece işlem diye de ayrıntılı anlatmıştı. Ama operasyondan sonraki görüşmemizde bir avuç topladım dedi. Arkasından kanamam oldu ve normaldi, anlatmıştı. Bir defa adet oldum. Arkasından da hamile oldum. Ama bu operasyon süreçleri başlarken 2 haftalık evliydim zaten, öncesinde çocuk konusu olmadığı için bu operasyon sayesinde oldu diyemedim. Ama birkaç arkadaşım hep bu operasyonu olduktan sonra hamile kalmışlar. Belki de denk gelmiştir. Ama doktorunuz sorun yok dediyse yoktur zaten 😀