Kızlar 2 aylık anneyim sezeryan doğum yaptım. Burda çok korkuttular göğüs ucu yarasından tavsiyelerimi paylaşmak istedim. Ben avent göğüs kapağından aldım ve direkt kullanmaya başladım. Lansinoh marka kremi doğumdan iki ay önce kullanmaya başladım ve bebek emmeye başladığı süreçte de sık sık sürdüm. Başka hiçbir şey yapmadım. Bence en önemli şey göğüs ucuna temas olmaması ve önlemler için geç kalınmaması. Aşırı hassas bi cildim olmasına rağmen bu süreci çok kolay atlattım. Tüm hamilelere güzel doğumlar dilerim benim sezeryan emzirme sürecim çok güzel geçti sorularınız varsa cevaplayabilirim ☺️