Sevvaldmrc nfssultan1 çok geçmiş olsun şimdiden rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin zor süreç ama bebişler için değer 😍hakkınızda hayırlısı olsun bende doktorumdan çok memnunum aslında ama doğum ucretleri çok yüksek
Sevvaldmrc Ayku kusura bakmayin şimdi bakabildim radyoloji uzmanı halil çelik baktı detaylı ultrasona,sonucu kendi doktoruma gösterdim o da normal ultrasonda bakti tekrar 40 ya da 50 tl olması gerekti ücretinin de☺