170217 şimdi yazıyorum ama bunların bana çoğu hediye geldi ooo ne çok denmesin 😂 4 tane 5li hastane çıkışı. 0-3 3-4 takım alt üst. 7-8 tane 0-3 zıbın. Çorap , 30 tane ağiz mendili vs hatirladiklarim su an bunlar.
Tırnak bakım seti , tarak fırça seti , küvet , oyun halısı , beşik , yatak , yastık, yorgan Nevresim takımı emzik biberon (avent) ateş ölçer Braun aldım. Göğüs kalkanı , göğüs ucu kremi , göğüs pompası. Bebek arabasi , puset ana kucağı. Bez ıslak mendil , ilk aylar için paketlerce pamuk. Alt değiştirme örtüsü, anne bakım çantası.sut saklama poşeti. Annem bir sürü yelek hırka ördü. 5-6 tane battaniye. Müslin omuz önlüğü. Bebek havlusu , bı de bornoz takımı. Banyo lif sünger. Kendime 3 takim pijama. Anneannemin hasta kulotlarindan ayarladım 🙈 korse. Son aylara doğru deterjan şampuan alacağım ve bitti 🤌 he bı de gardırop aldık. Hastane için terlik. Bı de denk geldikçe 6-9 ay alt üst takım falan aldimm.yani ne denk geliyorsa kıyafette ona göre alıyorum. Sürekli değişecek çünkü. Az olupta koştur koştur almaya gidemem