Meryocuk biruykusuzanne Merhabalar ben yaptırdım magnet kapı süsü ve yastık. Çok güzel çok memnun kaldım. Kullanıcı adı : bebeklerinatölyesi https://instagram.com/bebeklerinatolyesi?igshid=YmMyMTA2M2Y=
OzgeSyr_ Meryocuk memnun kldınız mı acaba sayfaya baktım benmde hosuma gitti sipariş vermeyi düşünüyorum da
Meryocuk OzgeSyr_ Evet çok memnun kaldım doğumuma çok az kaldığını söyledim hemen beni öne aldı kadıncağız Ben kapı süsü yastık bide 15 magnet yaptım 470 TL tuttu en uygun bulduğum sayfa buydu