Pcoslubiranne Fatmayaz 3 gün önce 37+1 de doğum yaptım.Riskim yoktu doğum hikayemi yazdım bakabilirsin oradan.
ZeynepSabancay Fatmayaz hiç bir risk yoktu hamilelik boyu her şey normal ve çok rahattı. Suyum geldi birden. Ve doğum başladı işte:)