Bet7408 Kızlar 13 temmuza günümüzü aldık içimde korku ve heyecan var nasıl yaparım bilmiyorum 🌸 ameliyattan çok korkuyorum
mommyandbabyy Bet7408 merhabalar Öncelikle hayırlı olsun 13 temmuz kaç hafta kaç günde oluyorsunuz acaba?
Pyrz_07 Bet7408 bende 25 temmuza gün aldım iğneden bile çok korkarım ama spinal sezeryan olcam kalpten gitmem inşallah
Beybiik Bet7408 hiç korkucak bişi yok canım 3ay oldu sezeryan doğum yapalı ne kadar güzeldi diyorum şimdi . İlk gün ayağa kalktım ben genel oldum tek başıma yürüdüm bir hafta icndede tamamen ağrılarım gecti
esrpydn Hiç korkulacak bi şey yok bende 4 gün önce spinal sezeryan oldum ertesi gün ayaktaydım. Bebeğe kavuşunca hepsini unutuyorsunuz
Bet7408 esrpydn öncelikle geçmiş olsun inşallah bende sizin gibi çabuk toparlanırım sağlıkla bebişime kavuşurum 🥰
Bet7408 Pyrz_07 bende sizin gibiyim canım aşırııı tatlı aslında normal Doğum için hiç bir engelim yoktu ama ben sezeryan istedim ve aşırı heyecanlı biriyim şimdiden kalbim çarpıyor o ameliyathane kapısından nasıl gircem bilmiyorum
Zeyneptolgacagan Bet7408 bende sizin gibiydim normal doğum başladı ve sancilarla başa çıkamadım ve sezaryen oldum😬 cok heyecan yaptım tansiyon nabız yükseldi ilk defa ameliyathaneye giriyordum çünkü oğlum doğunca bana gösterdiler ve sonrasında beni bayiltmislar🤣 ama korkulcak hicbisey yokmuş sezaryende. İkinciye hamileyim simdi ikinciye hamileyim korku falan yok sizde kendinizi sakinlestirin 🥰
Serifeeed Beybiik genel anestezi de uyanınca çok ağrınız oldumu bende genel düşünüyorum 4-5 saat uyuşuk bacakla yatmak istemiyorum
Beybiik Serifeeed ben ekstra ağrı kesici serum aldım canım uyanmaya yakın verdiler hiç ağrım sizim olmadı o yüzden
ipek9 Ya bizede doktor 7 ya da 8 temmuz dedi ama daha tam gün almadık haftaya gidince alacaz bugün gittik tam gün vermedi haftaya da gelin dedi
mommyandbabyy Bet7408 benim de ilk olacak, ilk sezeryan çok ağrılı olmuyormuş çabuk iyileşiyormuş, 3-4 gün sabredicez ameliyat sonuçta, Allah sana da güç ve kolaylıklar versin inşallah 🤲🏻