Eymenikoo 27+1 oldum ve acayip iştahım arttı , sürekli yemek yiyor ancak doymamış gibi hissediyorum.. Ömrümde bu kadar çok yemek yediğimi hatırlamıyorum şu ana kadar toplam 8 kg aldım sizce bu normal mi ve benim gibi iştahı artanlar oldu mu acaba 😨
AEAS Eymenikoo 30.haftaya girmek üzereyim, 27. Haftadan başlayan iştah açılmasını bende yaşıyorum🙈 5 kilo aldık ama böyle giderse son 10 haftadan çok korkuyorum 🙈🙈
Papatyamoms Eymenikoo benimde bu aralar bir farklı 2 3 gündür kahvaltıdan kalkıyorum işyerine gelene kadar acıkıyorum içim bi boş yani sanki 12 bicukda oglen yemegi yedim yememis gibiyim ama bu hisse alismaya calisiyorum saat 4 de meyve saatim onu zor bekliyorum suan 😁
Caglaaa Eymenikoo şuan 20 haftalıgım bende öyleyim normalde ekmek yemezdim şimdi kızartıp kızartıp yiyiyorum gece 12 de 1 de dayanamıyorum burnuma kokuları geliyor 😂😂
Nurcin bende de durum öyle.. sinir bozucu. ama ben acıktıkça kendimi havuç ve yeşilliğe vurdum...:( ama farke den birşey yok. onlar bile kilo yapıyor. anlamış değilim.. hergün 100 gram alıyorum neredeyse :(((( bir daha ki gidişimde dr ile konuşacağım. 14+5 olmama rağmen 4 kğ aldım
Maviii Nurcin yeşilliği ekmekle mi yiyorsunuz kilo yapmaz genelde ama, yürüyüş yapın riskiniz yoksa?? kilo alımını durdurur
Nurcin Maviii yok be canım :D ne ekmeği :D ekmek hayatımdan çıktı bayadır. dikkat ediyorum ama yok. olmuyor olmuyor... ama sanırım benim kilo olayım troid ile alakalı olabilir. o aklıma geliyor. çok çalışıyordu. testlerde öyle çıktı. onu yavaşlatacak ilaç içiyorum sabah aksam 1 adet :///// hamile kalmadan önce 62 idim. 15+4 te 66 oldum
Fatmadeniz 31 haftalıgım ikihaftadır çok iştahlıyım bakalım haftaya kontrolümüz var kaç gram olmuşuz oğluşumla
Loyam 27+3 olduk bu aralar benim de öyle sürekli agzıma bir şeyler atasım var midem eziliyor gece uyanıp meyve yiyorum, Allahtan ekmek yemiyorum kilo sorunum yok şimdilik
Maviii Nurcin kuzum bende troid ilaçları kullanıyorum biraz kilo yapıyor doğru diyorsun ama elimizden geldiğince dikkat ediyoruz işte 😊 ilk etapta kendimi şiş hissetmen normal
Nurcin Maviii :))) allahtan boyum uzun.. yoksa halim harap... ama kış gebeleri şişmiyormuş duydugum kadarıyla. tabi ne kadar doğru bilmiyorum :D
Candy_liz pamuk_anne Ben de 22 oldum.. Bir şey soracağım İzmitte yaşıyordunuz sanırım ayrıntılı ultrason yaptırdınız mı? yaptırdınızsa nerde yaptırdınız acaba?
Nurcin Maviii ahahahhaha yaşayarak görcez :D ama herkesten aynı şeyi duydum.. sıcak havalar insanı şişiriyormuş.. su kaybı çok oluyormuş. o yüzden olabilir diye düşünüyorum
Meltemak35 Maviii Tuna, Mete, Mustafa, barış, Göktug aklıma ilk gelenler, biz nasipse Mete koyacağız 👼😊
aylakhnm1 31+3 deyim 20 haftaya kadar falan hiç kilo almadım hatta 4 5 kilo verdim ama ondan Sonra acayip iştahım açıldı 8 kilo birden aldım doymak bilmiyorum 😆
Ebrulii Bnde 36+3 teyim acaip iştahım açıldı 25 günde 3.800 gr kilo almışım bu gidişle 85 le doğururum
pamuk_anne Candy_liz evet doğru hatırlamışsiniz :) biz ayrintiliyi umuttepede perinatoloji bölümünde yaptırdık. 122₺ ücreti var profesör bir kadın doktor ilgileniyor ismi Gülserendi sanırım. Biz memnun kaldık hatta 3 hafta sonrasına tekrar kontrol istedi bizden, salıya bi daha gidiyoruz.
bikucukbalik Candy_liz selam bende izmitliyim fikir olması amaçlı yazmak istedim biz detaylı ultrasonu sevil baş şen e yaptırmıştık. 250 tl ücreti vardı. Dolphin avm nin üst katında kendi muayenehanesi var. Yaklaşık 45 dk kadar muayene ediyor eşinle beraber girebiliyorsun. Raporunu hazırlıyor cd veriyor ve ayriyeten seninde troid bezlerine ve böbreklerine de bakıyor. Ben çok memnun kaldım çok ilgili bi bayandı ve herşeyi bize en ince ayrıntısına kadar açık açık anlattı ultrason sırasında. Tavsiye ederim
Esilaminel Eymenikoo benim 22. haftadan itibaren baslafi simdi 23. haftadayim 10 kilo aldim bugüne kadar...