maya1 Normalde sizin lekelenme olmadan adetiniz başlıyorsa evet yüksek ihtimal yerleşme olabilir. Ama benim sabittir, mesela ilk başlayacağı gün ve son gün kahvrengi leke olur. O yüzden isterseniz birkaç gün bekleyin yediklerinize, hareketlerinize dikkat edin. Ayrıca bende uyku çok olmuştu. Sizde de böyle hasta gibi saatlerce uyuma isteği var mı?