OksijenliSu Sinemekee Ben adetimden 4-5 gün önce çok şiddetli ağrı çekmişim. Sonra adetim 1 gün gecikti. Test yapmıştım pozitif çıkmıştı.
Betus32 Sinemekee olabilir sonuçta bebeklerin kimi sol kimi Sağ tüpde yumurtlayabilir. Kan verin Bi sağlık ocagında flen
xuennee Sinemekee Erken testlerin sonuçları çok da güvenilir değil. Önceden de dediğim gibi 1 hafta gecikmeden idrarda çıkması zormuş. Eğer gecikirsen kana baktırırsın. Yoksa Allah’tan umut kesilmez. Denemelere devam :)
Deletedmom727272 Sinemekee ben genelde bu testler stres sebebi diyip kan aldırın derim ama bugün fırsatın yok diye şeeetmedim, dur bakalım yaaa gelmiştir belki😊
Msym Sinemekee cbqm ben öyle oldum adet ağrısı gbi bide halsizlk test yaptım silik bugün kan verdim 332 çktı kan