Suheda28 https://resimyukle.io/r/G0U3ukcH3d iğnenin etkisinden olabilir mi böyle olup negatife dönen var mı acaba
benimmdunyamm Suheda28 bence var ben 10 gün yapmıştım iğne etkisi bile cikmamisti direk negatif çıktı kan verdim negatifti
Hilalgnn Suheda28 Bende çatlatma iğnesi oldum 12. Günüm ama test yapmaya korkuyorumm adet günümü bekliyorum
Kubra1235 Canım ignenein etkisi on güne geçiyor diyorlar ama sen yinede testini gün gün yap derim 14. Güne kadar. insan testlerde guvenemiyor en güzeli günün gelince kan ver ama eğer ignenein tesiri gitmisse var gebelik 🤩
ayse-11 Bende çatlatma ignesinden 10 gün sonra testimi yaptım şimdi 15 +2 günlük kız bebeğimiz olucak
Hilalgnn Suheda28 Bende aman aman bir belirti yok. Şiddetli bel ağrısı ve sol kasık ağrısı ama adet belirtimde bunlar olduğu için ayırt edemiyorum
Ryhn_1234 ayse-11 bu belirtilerin hiç geçmedi mi canım. benim 8. Gün göğüs agrisi var çok fena bu ağrı geçer mi 10. Gün falan