Yanlış olma olasılığı her testte mutlaka var ama bu riske atılabilecek bir test değil bence yani ikili tarama kesinlikle yaptırılmalı ve hatta arkadaşların söylediği gibi fetal dna testi de bence kesinlikle yaptırılmalı çükü hastanede yapılan ikili tarama sonucunun doğruluk oranı düşük fakat fetal dna testinin doğruluk oranı %95 e yakın. Bu arada bilginiz olsun özellerde fetal dna testi çok pahalı hatta dolarla olabiliyor ama şehrinizdeki tıp fakültelerinin genetik bölümlerine sorup yaptırmanızı tavsiye ederim ben bu yıl tıp fakültesinde 400₺ ye yaptırdım. Eminim şehrinizde yapan tıp fakültesi mevcuttur