Ben bugün hastaneye gittim bende covid geçirmiştim hamileliğimde şuan 26 haftalık hamileyim ve ilk gittiğim doktorum doğuma kadar oksapar kullanacağımı söyledi.Fakat bugün ki doktor artık gerek olmadığını tam emin olmak için de bi test yaptırmam gerektiğini söyledi yaptırdım testi ama henüz doktora göstermedim sanırım artık iğne vurulmayacağım