Zakca880 bende 2 hafta önce doğum yaptım .. Bende fazlasıyla baş ağrısı çekmiştim , sırt ağrım da beni mahvetmişti. Ama ne yazık ki o acıyı hiçbişi geçirmiyor . İlla ki çekmek lazım.. Sadece verilen vitaminleri kullanın , sıcak duş alıp dinlenin. Evde hafif yürüyüşler yapın ve bol su için.. Çok geçmiş olsun