Dc_51 26 haftadayız ama bir türlü yüzünü göremedik gitmeden önce ne yapmam lazım yardımm.. çok görmek istiyorum ne yapamam lazım
cigdem4154 Dc_51 37. Haftadayım asla göremedik herşeyi denedik çikolata da yedim sola da yattım göstermiyo 😀
Sm_dmr Dc_51 36 haftadayım detaylıda azıcık gösterdi 4 aydır da tık yok halbuki çok hareketli ama göstermiyor yani yanağını bile😂
Habus cigdem4154 muhtemel sonum sizsiniz 😂😂 biz daha 24 deyiz ama göstermiyor. Bana da hiç göstermeyecek gibi geliyor 🤦🏻♀️
sdymtl 33teyim ben de göremedim. Doktor bile sinirleniyor artık. Ne istiyorsun yüz görümlüğü söyle valla alacağım diyor 😀 doğunca göreceğiz herhalde