Minnos53 Arkadaşlar decavit ilacı kullanıyor musunuz, kilo aldırıyor mu, ben kullanmıyorum 18. Haftadayım doktor tahlil yapmadan verdi zayıf gördüğü İçin ama vitaminlerim düşük değildi
Nurce Minnos53 kullanıyorum kilo aldırmadı bende ekstra canım..sağlık ocağı verdiği için kullanıyorum ben de ☺️Doktor yazmamıştı gerek olmadığı için
SinemDemirciErel Minnos53 Bence kullan degerlerin iyi olabilir ama hafta hafta geçtikce degerlerin düşüyor ve bebek senin vitaminlerinden kullanıyor desteklemek lazım ilaçla ben hamileligimin basından beri kullanıyorum faydası var zararı yok
Patito__ Minnos53 ben zayif deilim ve tum teslermde ii cikti sukur bina ragmen 12. Haftamdan beri kullaniorm onnla alakasi yok saniormki cogu hamileye veriorlar
Haticemustafa Minnos53 bende kullaniyorum 12 haftaliktan belli canm su an 34 haftamjz bitti hala kullanıyorum oyle ekstra bir kilo aldırma olmadi cnm benmde basindan belli değerlerim guzel kan vitamin ama genede verdi bebise faydasi olur dedi
deletedmom351 Minnos53 Ben kullandım sağlık ocağı verdi bi kutu bitirdim sonra doktorum bunu kullanma daha fazla kilo almanı istemem sen sadece yediklerine içtiklerine dikkat et yeterli dedi
serapinci Minnos53 ben kullanıyorum canım akşam yatmadan önce içiyorum fazladan bir kilo aldırmadı bana normalim yani😊