7 aylık hamileyim ilk hamileliğim olduğu için endişeliyim ayakta durduğum sürece veya otururken kasıklarda batmalar oluyor yatarken de arada bir çok nadir sancı giriyor yaşayan varmı böyle normal mi yoksa ben mi büyütüyorum yardımcı olursanız sevinirim