Arkadaşlar bugün gebelikte şeker yüklemesi için doktora gittim 50 gram şeker yüklemesinin sonucu 129 çıktı doktor normal aralıkta bi sıkıntı yok dedi ama bana yine de yüksek geldi üst sınır 140 çünkü sizce kesin gebelik şekeri yoktur bende diyebilir miyim