Selver1724 Kızlarr merhaba dün geceden beri adet sancısı gibi ağrılarım var kasıklarımda hissediyorum bazen belimde hissediyorum düzenli değil. Dayanılmayacak bi acı değil ama sizce doktora gitmeli miyim . Doğum sancısı olabilir mi??
Kubraa5353 Selver1724 ben de 37+4 üm . Bende de başladı dün geceden beri. Sadece yatınca hissediyorum arada. Artarsa giderim diye bekliyorum. Bebek hareketleri normal çünkü
Damla1995 Yalanci sancida olabilir ama zaten son zamanlarin. Duzenlilikigini sıklılığını ve şiddetini kontrol et sen zaten anlicaksin o zmn 😇❤️
Kubraa5353 Selver1724 çok değil. Adet sancısı gibi arada yatınca geliyor. Kasıklarımda sadece. Belime veya bacaklarıma vurmuyor ağrı.
yaseminygt08 Bende akşamdan beri adet ağrisi gibi arada belime vuruyor anlam veremedim. 30+3 haftadayim yatınca daha çok oluyor çocukda çok hareketli 😟
nmtock41 Selver1724 36dan beri çekiyorum sancı 😔 doktorum normal olur dedi geçmeyen sancılara dikkat et dedi , bu sabah da sancıyla uyandım 38 hafta olduk şuan bile çekiyorum inşallah doğum sancısı değildir evim temizlenmedi eksiklerim var daha hazır değilim 😔🤭