Birannne Bu durumu yaşayan var mı aranızda dr almazsa çok bekletemem dedi. Cumartesi tekrar kontrol var. Tedirginim
Ocean-blue Birannne 37 hafta dolmuş zaten kilosu da 2 nin üstünde stres olma. Alacaksa da alsın baya dayanmış minik. Sen yine dinlenme beslenmene dikkat et.
Dark Birannne ben bu şekilde yaşamadım ama covidden dolayı yaşadım kilo almıyordu. İçerde bekletmenin anlamı kalmıyor o zaman, merak etmeyin anne sütü ile daha çabuk toparlar
Ad2nksal Birannne merak etme canm 2.500 ve 4 kilo arası iyidir. Bazı bebekler anne karnında almıyor dışarıda anne sütü ile toplanır merak etme benm kızimda 2.740 Di şu an yaşında sanıyorlar maşallah
civcivimmm Birannne 35 haftalıkken 2500 tü kızım 37 haftalıkkrn 2650 di çok az almış ama suyu falan iyi diye doktorum bekletiyo şuan 37+6 dayım 2 gün sonra kontrolüm var 4 gün sonrada planlı sezeryanım var ilk bebeğim sezeryan olduğu için. Ama genel anlamda minyon bebek olucak diye hep söylüyo doktorum belkide sizinde bebeğiniz minyondur
Birannne Ad2nksal maşallah Allah sağlık versin Bebişlerimize😊 artık dr ne derse yapacak bi şeyim yok kendi gelsin inşallah
Birannne civcivimmm öyle söyledi dr acaba sezaryene mi yönlendirmek istedi hiç bilemiyorum nst dekilere de teklif ediyorlarmış 38 de gel alayım istersen diye
Kbramsa Birannne benim oğlumu da 2 gün önce aldı doktor sancım yoğun gözüküyor diye kilo alımı da durmuştu meğer kordonunu 2 kez düğüm yapmış 2860 doğdu küçücük ama toparlayacak gün gün inşallah🥲
Birannne Kbramsa inşallah Rabbim sağlık versin onu ultrasonda göremez mi acaba hareketleri iyi nst sancı çıkmadı Cumartesi tekrar gel konuşalım dedi almak ister ise ben normal istiyordum ilki normaldi. Suni ile başlatmak mantıklı gelmiyor alacaksa mecbur sezaryen girerim o zaman
Kbramsa Birannne bizim gözükmedi ultrasonda hiç bir sıkıntı sadece başı da aşağı inmiş demişti benim ilk doğumum da sezaryen olduğu için direk aldı ama bebek kanala da girmiş meğer biraz zorladı yani ameliyatı ve zaten sıkıntılı bi durum varsa sonrasında sezaryene çevirecekse bence de suni sancı çekmenin bi alemi yok ki
civcivimmm Birannne doktoruna bu konuda güvenmiyosan bilmiyorum ama benim 2.doğumum doktorumda bu konuda tecrübeli ilk çocuğumla araları çok az 22 ay olucak oda sezeryan diye dikişlerim için mecbur seseryan yapıcam ama senin ilk doğumunsa doktoruna sor de suyu iyi mi vs eğer güvenmiyosan başka bi doktora muayne ol doğru mu söyşüyo diye
Birannne Kbramsa ben de öyle düşünüyorum sonuçta o da bebek için bi stres kendi istediğinde gelsin diyordum ama bilemiyorum Allah hayırlı olanı nasip etsin
Birannne civcivimmm sanki kolaylarına geliyor gibi seZaryen ilki normal oldu benim de Bunda böyle bi şeyle karşılaştım dr değiştiremiyorum paketli hastayım güvenmemek değil de garibime gitti nst giren hepsi öyle deyince
Dark Kbramsa Allah a şükür çok iyi. Kilosu boyu herşeyi ilerde bile gidiyor, şuan 1 yaşında. Öyle hızlı büyüyorlar ki nasıl büyüdü inanamayacaksınız. Bende diyordum ama şimdi yürüyüp koşuyor tombik tombik, minicik doğan o değilmiş gibi 🙂