Damla1995 benmde oldu hafta olarak net hatırlamıyorum ama 16 hafta civarıydı kahve soda icyirudum suya limon sıkıyordum bitter muz falan birde parola izin vermişti doktorum ama hala gecmeyince tansiyonuma baktırdım çünkü 1 hafta sürdü galiba tansiyonum düşük çıkmıştı bı baktirun isterseniz birde bol su iyi gelir aç kalmyin oda çok etki ediyor