LiyaDuygu Merhabalar birşey sormak istiyorum kızlar. 19+6 haftalığım ve yaklaşık 20 25 gündür ara ara Rahime aşırı baskı oluyor . Devamlı idrara çıkıyorum sanki patlayacakmış gibi oluyor.. Başına gelen var mı neden olabilir ??
elifemirasaf LiyaDuygu enfeksiyon olabilir ben de çok sık gidiyorum hamileliğin başından beri şuan 37 haftalığım bide bebek baskı yapıyor iyice arttı bir damla için saatlerce tutmuş gibi oluyorum
OzgmgeYalcin LiyaDuygu beninde 17.haftadan sonra cok olmaya basladı doktoruma soyledim bebek baskı yaptıgı icin normal dedi
LiyaDuygu elifemirasaf çok hafif enfeksiyon var demişti doktorum ama bilmiyorum işte ondan sebep mi .
Olgu Bebeğim pozisyonuyla ilgilidir canım benimde oldu sanki vajinamdan çıkacak gibiydi elektrik çarpması oluyordu. Büyüyüp pozisyon değiştirince geçti. Ama Doktorum devam ederse magnezyum takviyesi yaparız demişti bende gergin muz yedim hala da devam ediyorum