F1234 Kızlar ben devlet hastanesine gidiyorum ama 3 haftadır randevu bulamıyorum acilden girsem bakarlarmı acaba
Lovebabymoom F1234 Acil bı şikayetiniz varsa kadın doğum doktoruna gönderiyorlar iki gün önce ben gittim baş dönmesi için ve 35.haftadaydm beni oraya yönlendirdiler
Merveofs Valla ben 2 ay önce falan aşırı soğuk almıştım dökülüyordum hastalıktan ama acil bakmadı 🤷🏻♀️ Normal kontroller için giriş yapayım yönlendirsinler diyorsanız bilmiyorum ama bence şikayet olmadihi sürece bakmazlar
Kaderbastu F1234 iyide devlet hastanesi 36.haftadan sonra randevu almaya gerek yok ki gidip muayene için sıra veriyorlar
F1234 benimmdunyamm bilemedim canım bi sıkıntımız yok hareketleri gayet iyi ama her ay rutin kontrollere gidiyodum bu ay gidemedim neyse bir iki gün daha bekleyim öyle gidiyim
Ayliz_123 F1234 40. Haftadaymışsınız tabiki bakarlar son günlerde zaten 2 günde bir acilden girmeniz gerek kontrol amaçlı bebeği
durumom2022 Benim kanamam oldu çok azdı ama ebe muayenesi yazdılar baktı ebe vajinal orda kanamam olmadı. Kan aldılar sonuçları beklediler bişey yok güle güle bi kadın doğum doktoru çağırıp hadi onu da yapma bi ultrasonla bebeğe baksaydınız devlet hastanesi pişmanlıktır😏
durumom2022 F1234 işte acile gitmek için acil birşey olması gerekiyor kanama vs ona bakmıyorlar rutin kontrole inş bakarlar 🤷♀️
MaxMom F1234 Acile gidip kime muayene olmayı düşünüyorsunuz? Pratisyen hekime mi yoksa acil tıp uzmanına mı? Kadın doğum için randevu sistem üzerinden alamazsanız da zaruri bir durum varsa poliklinik açılış saatlerinde orada olursanız yardımcı olurlar büyük ihtimal.