Dnz35 Bende büyük hapları yutma sorunu var yutmam için çok ufak olcak hap ilk başta 12 haftalığa kadar folikasit vermişti o küçüktü kullandım yuttum 15. Haftamdan sonra decavit yazdı en fazla 6 tane yuttum 2 parçaya bölsemde yutamıyordum zarla zorla 3 4 parçaya bölerek içtim aradan zaman geçti tekrar icmek istedim yuttuğum gibi midem bulandı yutmuyorum hapı 1 hafta anca kullandım diyebilirim çok zayıfsın senin mutlaka kullanmak gerek diyordu doktor ama ben 42 kiloda hamile kaldım şuan 53 kiloyum hapı icmediğim halde yediklerimden bu kadar kilo aldım