Irnasatka Banada şimdilerde bebeğim benden ayrılıyor duygusu geldi o sebepten güzelce dinleniyorum onunla içeride oynuyorum hareketlerini izliyorum :( Onun dışında hastane Çantası son eksikleri toparlıyorum ev temizlik işlerini yavaştan bitirdim artık bu saatten sonra sadece kitap okuyup, bebek bakımı ile ilgili kendimi geliştirmeye çalışacağım. Zaten uyku saatlerim öyle bozuldu ki öğle vakti kalkıyorum :(