Mutluanne0 Adetime 10 gün var ve aşırı bel ağrısı kasık ağrısı yaşıyorum neyin brlirtisi sizce kızlar.
Sehrbnon122 Mutluanne0 canım hamilelik olabilir yada yumurtlama falanda olabilir canım yorma kendini daha adetine var zaten
Mutluanne0 Sehrbnon122 Bu ay adetten sonra her günü değerlendirdim. Normalde hiç böyle olmazdı çok ağrılı geçiyor canm
Mutluanne0 Sehrbnon122 Sanmıyorum canım geçen ay muayene oldum tahlil fln verdim bi düşüğüm var Şubat ayına ait o zmn doktorum herşey çok güzel rahmin yumurtalıkların çok iyi hiçbir sıkıntı yok demişti
Sehrbnon122 Mutluanne0 o zaman düştükten de olabilir canım sen yorma kendini insallah hamilesindir ay