Biraz tehlikeli olabildiğince cok sünmemeye çalışın benim fikrimce. Bir tanıdığım 7 aylık hamileyken altından sandalyenin kaymasıyla dolaba asılı kalmış. Tutunmak için. Bebeğin kordonu kopmuş malesef bebek vefat etti. Kendinizi çok kasmadan yapın perdeyi falan bende takıyorum kendimi çok sündürmeden.