Yunel Arkadaşlar 27 haftalık hamileyim ve alttan çok ağrılarım var 22 haftadan sonra başladı ama artık daha da çok ağrım var 24 haftalıkken doktor sorun yok demişti magnezyum ilacına ara vermeden devam et dedi ama artık dayanılmaz bir hal aldı yürüyemiyorum gece sol taraftan sağ tarafa dönemiyorum benim gibi ağrısı olan varmı deneyimli anneler yada bu haftaları geçmiş olan anne adayları sizde de böyle oldumu acaba alttan şişmiş gibi hissediyorum
Secil0 Yunel bende sizinle aynı problemi yaşıyorum. 27+5gunlugum bu hafta da ortaya çıktı bu problemim. İnşallah yorum yapan olur 🙏
Cansu74 Benim.de altta sancı yapıyodu ayakta kaldığım zaman karnım sertleşiyo doğuck gibi oluyo normal dedi doktor bana ama belli de olmz dikkatli olmak lazım ama kan su gelmedikçe sıkıntı olmaz inşallah
Yunel Anladım kızlar normal yani bebek ağırlaştıkça ağrı olucak demek ki inşallah fazla Ağrı yaşamadan bebişlerimizi kucağımıza alırız😊