Merhabalar kızlar size Birşey sorucam ben 2018 ocakta sezeryan doğum yaptım ve şuan 25 haftalık hanileyim neredeyse 4 buçuk sene oldu ama sezeryan dikiş yerim öyle bi aciyor ki anlatamam sürekli değil de özellikle akşamları oluyor doktor dikiş yerime baktı herşey yolunda dikişlerin gayet iyi dedi. ama karnım çok çabuk büyüdü büyüdü ondan olabilir mi ? Bu ağrı doğuma kadar sürer mi acaba ? Git gide bebek büyüyor karnımda büyüyor tabi korkuyorum çok dikiş yerimin bu kadar ağrıması normal mi ? Haftaya yine konuturolum var ozmn detaylı bilgi alırım doktorumdan ama ozmna kadar bilgili tecrübeli olan arkadaşlardan bilgi edinmek istiyorum en azından içim rahat etsın