Tekrar merhaba kızlar 🌸 6 gün önce 2 cm açılmam ve sancım olduğu için hastaneye yatmıştım. Doğumu şu an için durdurdular. Bu sürede magnezyum desteği ve iğnelerle uygulayabilecekleri tedaviyi uyguladılar şu an sadece progestan fitil kullanıyorum. Herhangi bir ağrı sancı durumum da yok. Doktorum sürekli gelip yapabileceklerimizi yaptık beklemekten başka yapacak bir şey yok ama daha 29 haftalık olduğu için ben taburcu edemiyorum çıkmak istiyorum dersen karar senin diyor. Bu yorumu kafamı çok karıştırıyor sizce ne yapmalıyım çıkıp evde mi dinlenmeliyim yoksa burada kalmaya devam mı etmeliyim