bebekkkkkkk000 Doktorunuzu dinleyin, hsg sonrası gebelik şansı yalnızca ilk ay değil ilk 3 ay bir sorun yoksa çok yüksek sonraki 3 ay yüksektir. Enfeksiyon kapanmanız açısından korunmanız daha faydalı olacaktır yoksa bir de Allah muhafaza enfeksiyon olup onunla uğraşırsınız. Ben çektirdim bir adet görüp sonraki ay hamile kaldım, size de hayırlı zamanda nasip olsun🥰
Çok geçmiş olsun☀️