Merhaba anneler,
Bebeğinizin kıyafetlerini ne zaman yıkayıp ütülediniz? Şu an 29+2yim temmuz başı gibi halletmek istiyorum iyice ağırlaşmadan sizce çok mu erken olur?
Bir de kıyafetler için kullanabileceğim doğal içerikli deterjan öneriniz var mı? Şimdiden teşekkür ederim 🫶🏼🌸