nrsen Kızlar selamlar Haftadayız bugn kontrolümüz vardı ilk nstyi çektirdik. Ben 37+3 te ctesi günü istiyordum. Doktorumda 38+ olmadan sezeryan yapmayı önermiyorum sancı su vs yoksa en güzeli 38. Haftadır dedi. 6 temmuzda alalım dedi haftaya tekrar kontrole çagırdı bakalım. Defterine öyle not aldı. 2 temmuz olmasını aşırı istedim çünkü görümcemin doğum günü de 6 temmuz 🫣 çok seviyorum ama aynı gün olmasını istemiyordum nasip öyleymiş içten dua etti demekki. Sağlık olsun :) Tarihi yzarken kendimi kurbanlık koyun gibi hissettm ellerm ayaklarm sırtım heryerm terledi resmen. Son 2 hafta nasıl geçer kızlar heycandan ölcek gibiyimmm
nrsen Acemianneee08 eşimde öyle dedi ama bu sefer bayramın ilk günü hastaneden çıkmam gerekecek diye pek içime sinmedi🙈 sezeryanda 2 gün yatış yapılıyormuş ya o yüzden
aylinpalaa nrsen sezeryan olan bütün tanıdıklarım bi sıkıntı olmazsa ertesi gün çıkarıyorlar dediler canım
nrsen aylinpalaa ay inşallah ya burda öyle yazıyolar tam da bilmiyorum gerçi sormadım da haftaya sorayım