edis22 Mereba hanimlar. 36+1deyim. 2 3 gundur ozellikle bugun asiri uyku ve halsizlik var. Uyu uyu bi turlu kendime gelemiyorum. Ilk 3 aydaki gibi surekli uyku ve halsizlik var. Normalmi acaba bu haftada? Yoksa bi problemmi var bende?😔
aslhankrhan94 edis22 Aynı durum bende de var ama normalmiş sanırım. Sonra bir enerji geliyomuş o enerjiden sonra da doğuruyomuşuz.🤭 Ben hergün “bugün de halsizim demekki bugün değil doğum” diye geçiştiriyorum 🤭
Haticenurozturk edis22 çok normal kuzum bende öyleydim normal de çok rahat uyumayı severim ama hamilelikte bildiğin koltukta otururken uyuyordum eşim kıyamayıp yatağa götürürdu o derece hisseetmezdim rahatsızlığımı şuanda bebek doğdu yine ayakta uyuyorum uykusuzluktan bu sefer 😄😄
Aysedmts Acemianneee08 ayy bende 36+5 ama uykum geliyor uyuyamıyorum gece sık sık uyanıyorum iyice sinirlerim bozuldu
edis22 Aysedmts hic sorma ya, bende gece her otaraf butarafa dondugumde uyaniyorum. Gun boyuda hel uyuyup uyaniyorum. Uyu uyan bi hal oldum😒
Betullyillmazx edis22 ay sanırım doğuma yaklaşınca enerji güç düşüklüğü yaşıyoruz.. hem psikolojik hem fiziksel bebek çok yoruyor.. bende çok korktum da herkes bende yazınca rahatladım 🥲🥲🥲
aslhankrhan94 edis22 Kız ciddiyim 🤭 Kardeşim bu ara kendimi çok enerjik hissediyorum dedi temizlik filan yaptı o gün doğurdu 🤭 İnşallah sağlıkla bok enerjiyle doğururuz bizde 🤣
edis22 aslhankrhan94 darisi bize ozaman🤷🏻♀️😂😁cun bu berbat enerjimle dogurmak istemem dogrusu hayattan bikmis durumdayim😒