Belis_linaa bilgi derken ben sezaryan olmuştum 2.gebeliğimde gitmiştim oraya sezaryan olduğu için günümü alıp 06.30 da yatış için hastanede olmam gerektiğini söylediler gittim yatışım yapıldı damar yolu falan açıldı 10 da ameliyat için kıyaget getirdiler giyindim sondayı odada taktılar tekerlekli sandalyeyle amelyata götürdüler doktoru beğenmedim çünkü çocuğu içimden çıkarır çıkarmaz boynum ağrıdı diyip beni stajyerle bırakıp dikme işini çıktı ameliyattan sonra direk odaya almadılar ön müşadele mi ne varmış orda beklettiker 30 dk kadar sonrasında odaya alındım doğum sonrası kanama geçirdim doktorlar 1 kez gelip bakmadı hep ebeler stajyerler müdahale etti en son yeni başkayan bir doktor müdahalesiyle kanamam durdu o kadın olmasa ne yapardım bilmiyorum onun dışında temizlik olsun ilgi alaka olsun herşey çok iiydi bidaha yapmayı düşünmüyordum tekrar özeldeki doktoruma gidiyordum bu gebelikte ama doğum sonrası kanamamdan dolayı perinatolojiye yönlendirildim gittim seah a ve ordaki ilker bey doğum yapsamda ameliyat sonrası buraya sevkin olur büyük ihtimalle kanama yaşarsan dedi o yüzden sevk i düşününce sadece ameliayata girip devşete geçme ihtimaleine 7000 bin veremem diye mecbur şimdi tekrar orda yapıcam bakalım bu sefer nasıl olucak