Aycin_ Arkadaşlar İzmir’de hangi devlet Hastanesi’nde doğum yaptınız memnun kaldınız kafam çok karışık daha çok var doğuma aslında ama merak etmekten alikoyamiyorum kendimi
Oxorza Ben ege üniversitesine gidiyorum çok memnunum randevu sıkıntısı bile yok doktorum kendi veriyor 182 yada internetten almiyorsn islermde erkenden bitiyor devlet ama çok güzel bence ilk dogumum orda oldu