Piremsesannesi Saçlarım ombre ama çok yıprandı ve çok uzun. Bakması zor oluyor tek renge dönmek istiyorum 3 Ağustos doğum beklemeli miyim yoksa boyasam bişey olur mu ? Zaten amonyaksız boya olduğundan problem olmaz galiba.