Afhkl ben 10 haftalığım daha 3 kere gittim benimde çok tecrübem yok açıkçası ama ben memnunum şu an. Akademiyi eşim askeri personel indirimli diye seçmiştim zaten 3 dr vardı. Ben de aynur hocayı instadan takip edenlere yazdım😅😅 dedim memnun kaldınız mı vs. Öyle karar verip gittim. Ulaşılması kolay biri hemen cevaplıyor yazınca.